شناسهٔ خبر: 809244 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

پاسخگویی و امدادرسانی به بیش از 94 درصد تماس ها

پاسخگویی و امدادرسانی به بیش از 94 درصد تماس ها

عصرخودرو:با وجود حجم بالای تردد جاده ای در روزهای تعطیل عید سعید فطر، شرکت امداد خودرو ایران موفق به پاسخگویی و امدادرسانی به 03/94 درصد از تماس‏ شهروندان در سطح کشور شد.

صاحب‌خبر -

 بهگزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این شرکت در طرح وی‍ژه امداد عید سعید فطر که از روز دوشنبه ششم مردادماه آغاز و تا ساعات پایانی روز 17 مردادماه ‌ادامه یافت، با تعیین و استقرار نیروهای امداد به صورت شبانه روزی در مراکز تماس و جاده های کشور به رکورد کم نظیری در حوزه امداد رسانی دست یافت.

برمبنای این گزارش، شرکت امدادخودرو ایران با دارا بودن بیش از هزار و 300 ناوگان امدادی در جاده های کشور و استقرار بیش از 214 نیرو در مرکز تماس مشتریان، پاسخگوی بیش از 94 درصد از تماس امدادخواهان در روزهای تعطیل عید فطر بوده است.

این گزارش می افزاید، با وجود ترافیک سنگین ناشی از مسافرت زمینی شهروندان، میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت امداد جاده ای 32.7 دقیقه بوده است. در برخی موارد به علت حجم بالای ترافیک، امدادگران با موتوسیکلت خود را به محل امداد رسانده اند. گزارش های بازرسی، نظرسنجی های صورت گرفته و تماس مشتریان بر این امر صحه گذاری کرده است.

گفتنی است، امدادخودرو ایران به عنوان گسترده‏ترین ناوگان امدادخودرویی، بزرگ‌ترین مرکز تماس کشور را با نیروهایی متخصص و متعهد در اختیار دارد. این شرکت با دارا بودن سیستم‏های هوشمند مخابراتی و مرکز تماس مجهز در تهران و 9 دفتر منطقه‏ای با شماره تماس سراسری 096440 در تمامی روزهای هفته، بدون تعطیلی در خدمت‏رسانی به دارندگان محصولات گروه ایران‏خودرو به صورت خاص و سایر خودروها در حد توان و تجهیزات آماده پاسخگویی به شهروندان است.

نظر شما