یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۲ شناسهٔ خبر: 78711759 - سرویس اقتصادی نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر مدیرعامل واگنسازی تهران: ناوگان مترو باید به ۴۵۰۰ واگن برسد تهران (پانا) - مدیرعامل واگنسازی تهران اعلام کرد داخلیسازی واگنها از ۳۰ به ۵۰ درصد افزایش یافته و تولید واگن داخلی نیز آغاز شده است. صاحبخبر - ∎