شناسهٔ خبر: 78698004 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

نماینده مردم لامرد:

جز وزیر ارشاد کسی به لامرد سر نزد! | ویدئو

نماینده مردم لامرد گفت: بعد از جنایت آمریکا، از مقامات کشوری به جز وزیر ارشاد کسی به لامرد سر نزد!

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم لامرد بیان کرد: واقعیت این است که هم مسئولین استانی باید بیایند و هم مسئولین کشوری. به زعم من اگر از آقای رئیس جمهور انتظار نداریم، باید آقای عارف به آنجا بیایند. باید وزیر ورزش به آنجا بیایند. باید وزیر دادگستری به آنجا بیایند. از تهران فقط وزیر ارشاد تشریف آوردند. سپاسگزارشان هستیم. به خانواده شهدا و جانبازان سرکشی کردند و همه را مورد تفقد قرار دادند. هیچ وزیر دیگری، هیچ مسئول رده بالای کشوری تا الان به لامرد نیامده اند.