شناسهٔ خبر: 78690983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ادارات استان مرکزی شنبه با تاخیر آغاز به کار می‌کنند

ادارات استان مرکزی در روز شنبه بدلیل مسابقه فوتبال تیم ملی با تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری مرکزی، علی میرزایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری مرکزی، پنجم تیر در اینباره اظهار کرد: با توجه به مسابقه حساس تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که صبح شنبه ۶ تیر از ساعت ۶:۳۰ برابر تیم ملی فوتبال مصر برگزار می‌شود، با دستور استاندار مرکزی، ادارات استان فردا شنبه از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام