شناسهٔ خبر: 78686342 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض مجدد آتش بس، مناطقی را در جنوب لبنان هدف تجاوز خود قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رسانه‌های لبنانی از حمله مجدد رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک «بیت یاحون» در جنوب لبنان را هدف دو حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را هدف تجاوز خود قرار داد.

المیادین همچنین گزارش داد که هم اکنون آرامشی شکننده بر بخش‌های غربی، مرکزی و شرقی نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی حاکم شده است.