عکس نوشت / کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خِیَرَةَ اللَّهِ و َابْنَ خِیَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ و َابْنَ سَیِّدِ الْوَصِیّینَ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِساَّءِ الْعالَمینَ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا ثارَ اللَّهِ وَ ابْنَ ثارِهِ وَ الْوِتْرَ الْمَوْتُورَ فرقی نمیکند در کجای قرن چندم ایستاده باشیم! مهم این است که همچنان تو اربابی «یا حسین» فرا رسیدن روز عاشورا و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، و پیروان اهلبیت عصمت و طهارت علیهمالسلام تسلیت عرض می نماییم .طراح: علی نعیمی دبیر سرویس فضای مجازی مفدا جیرفت .