شناسهٔ خبر: 78677773 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

وضعیت بد اسرائیل از نظر راهبردی

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جهان بین در پی اعتراف مرکز امنیت رژیم صهیونیستی به شکست در برابر استراتژی ویران‌کننده ایران نوشت:

وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد و خطرناک است؛ ایران در حال قوی‌تر شدن است!

یونی بن مناخیم، محقق ارشد مرکز امور خارجه و امنیت اسرائیل معتقد است:

در پی آنچه من آن را خیانت می‌نامم، وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد است؛ خیانتی که ترامپ مرتکب شد و چرخش راهبردی او، بسیار خطرناک برای اسرائیل است!

به جهان عرب نگاه کنید؛ آن‌ها هم از ترس قدرت موشک‌های ایران، دیگر جنگ نمی‌خواهند!

اکنون درباره خروج ارتش اسرائیل از لبنان صحبت می‌شود و من از همین حالا صداهایی از حماس می‌شنوم که قرار است اسرائیل از نوار غزه هم خارج شود؛ به آنها وعده داده شده که مسیر تشکیل کشور فلسطینی هموار خواهد شد.




*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.