شناسهٔ خبر: 78675800 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران پژواک | لینک خبر

آزمایش «گنبد طلایی» در آمریکا

نخستین آزمایش سامانه دفاعی «گنبد طلایی» در آمریکا انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران‌پژواک از تسنیم، پیت هگست، وزیر جنگ دولت تروریستی ایالات متحده اعلام کرد نخستین آزمایش سامانه دفاعی «گنبد طلایی» با موفقیت انجام شده است.

به گفته او، در این آزمایش از فناوری‌های جدید از جمله سامانه خودکار DDAD و فناوری انرژی هدایت‌شده برای رهگیری تهدیدهای شبیه‌سازی‌شده استفاده شد.

هگست در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت این آزمایش طبق برنامه انجام شده و بخشی از پروژه «گنبد طلایی برای آمریکا» به شمار می‌رود؛ طرحی که دولت دونالد ترامپ آن را برای توسعه سامانه‌های دفاعی جدید دنبال می‌کند.

انتهای پیام