به گزارش بازار، طی روزهای اخیر گزارشهایی از سوی شهروندان و فعالان اقتصادی شهرستان نوشهر پیرامون کندی شدید سرعت اینترنت و ضعف آنتندهی شبکه ایرانسل دریافت شد که موجب بروز مشکلاتی برای مشترکین در انجام امور روزمره و فعالیتهای کسبوکار شده بود.
بر همین اساس، فرماندار نوشهر با تأکید بر لزوم برخورداری شهروندان از خدمات ارتباطی باکیفیت و ضرورت پاسخگویی اپراتورها به مطالبات عمومی، موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار داد.
شاهرخ جهانشاهی افزود :پس از پیگیریها و هماهنگیهای صورتگرفته با مسئولان فنی شرکت ایرانسل و دستگاههای متولی مخابراتی در استان، اقدامات لازم برای رفع نقص فنی و بهینهسازی شبکه صورت گرفت.
گزارشهای میدانی حاکی از آن است که با پایان یافتن عملیات فنی، اختلالات مذکور مرتفع شده و وضعیت پوششدهی و سرعت اینترنت اپراتور ایرانسل در سطح شهرستان نوشهر به حالت پایدار و عادی بازگشته است.
فرمانداری نوشهر ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان، بر تداوم نظارت بر کیفیت خدماترسانی دستگاههای اجرایی و اپراتورهای مخابراتی در سطح شهرستان تأکید کرد.