شناسهٔ خبر: 78653406 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وزیر خارجه لبنان:

تصمیم گرفته‌ایم مذاکرات مستقیم با اسرائیل را ادامه دهیم

یوسف رجی، وزیر امور خارجه لبنان، اعلام کرد که کشورش تصمیمی «شجاعانه» برای پیشبرد یک روند مذاکره‌ای تحت رهبری دولت اتخاذ کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت:: وی افزود که اعمال حاکمیت دولت بر سراسر خاک لبنان مستلزم آن است که سلاح صرفاً در اختیار نیروهای رسمی و قانونی کشور باشد و در این زمینه، تصمیم دولت نهایی است.

یوسف رجی تأکید کرد: «لبنان در مسیر یک روند مذاکره‌ای که از سوی دولت هدایت می‌شود، گام برمی‌دارد و تصمیم درباره انحصار سلاح در دست نیروهای مسلح لبنان، تصمیمی قطعی و غیرقابل بازگشت است.»