به گزارش مفدا، همزمان با اکران فیلم نیمه شب در دانشگاه علوم پزشکی ایران، که روایتی از ایثار و همدلی کادر درمان در جنگ ۱۲ روزه تحمیلی را به تصویر میکشید، ؛ پویش تولد دوباره میناب، با هدف تجهیز واحد مراقبتهای ویژه نوزادان در بیمارستانهای آسیب دیده در جنگ، کار خود را آغاز کرد.

.در این اکران ضمن پخش کلیپ همراهی با این کمپین و توزیع پمفلتها و همچنین توضیح اهداف طرح به بازدید کنندگان غرفه، فرصتی فراهم شد تا اهداف پویش برای حاضران در این مراسم تبیین شود.
گفتنی است دکتر پزشکیان، رئیس جمهور، و دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت از مهمانان ویژه این مراسم بودند.