شناسهٔ خبر: 78638367 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

تلویزیون اقتصادآنلاین؛

عارف: دوره استفاده مجانی از تنگه هرمز تمام شد

آیا وقت آن نرسیده که یکی از مهم‌ترین شاهراه‌های تجاری جهان، برای ایران هم به یک منبع واقعی درآمد تبدیل شود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، در حالی که سال‌ها یکی از حساس‌ترین مسیر‌های ترانزیتی دنیا بدون سازوکار مشخص اقتصادی و با حداقل بهره‌برداری مالی مورد استفاده قرار گرفته، حالا بحث بازنگری در نحوه استفاده از این ظرفیت راهبردی جدی‌تر از همیشه مطرح شده است.

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، با اشاره به همین موضوع تأکید کرده است که بخشی از این وضعیت در گذشته، نتیجه نوعی غفلت و همچنین نگاه فرهنگی مبتنی بر سخاوت بوده که باعث شده ایران از منافع اقتصادی این گذرگاه مهم به‌طور کامل بهره‌مند نشود.

عارف در این ویدئو به دلیل ایران برای دریافت هزینه تردد از تنگه هرمز اشاره کرده است.

 

درحال بارگزاری...

دریافت فایل News_eghtesadonline2-2145708_LazyVideo_8601038_744.mp4 با حجم
0 bytes

برچسب‌ها: