شناسهٔ خبر: 78604705 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

کویت تولید نفت خود را افزایش می‌دهد

پس از بازگشایی مسیر راهبردی تنگه هرمز، کویت روند افزایش سریع تولید نفت خود را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، بلومبرگ نوشت: « در پی توافق موقت صلح میان ایران و ایالات متحده و بازگشایی مسیر راهبردی تنگه هرمز، کویت روند افزایش سریع تولید نفت خود را آغاز کرده است.

این کشور قصد دارد ظرف تنها یک هفته، حجم خروجی خود را به ۲ میلیون بشکه در روز برساند تا از فضای دیپلماتیک جدید برای جبران کمبود عرضه در بازارهای جهانی بهره ببرد.»