شناسهٔ خبر: 78600783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تلفن ادارات کرمانشاه رُند می‌شود

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از آغاز واگذاری خطوط رند چهار و پنج رقمی بر بستر فیبرنوری به ادارات، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای تجاری استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا امیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های مخابرات استان برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت سیم‌های مسی تلفن ثابت و مشکلات ناشی از آن برای ادارات، سازمان‌ها و واحدهای تجاری، توسعه فیبرنوری و ارائه خطوط رند چهار و پنج رقمی که بر بستر فیبرنوری قرار دارند، در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح با هدف حمایت از دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای استان اجرا می‌شود و امکان برقراری ارتباطی سریع، پایدار و حرفه‌ای را برای مشترکان فراهم می‌کند.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه با بیان اینکه سازمان‌ها و ادارات می‌توانند از این خطوط برای تسهیل ارتباط با شهروندان و مراجعان استفاده کنند، گفت: کسب‌وکارها نیز با بهره‌گیری از خطوط چهار و پنج رقمی می‌توانند ضمن تقویت هویت برند خود، خدمات مطلوب‌تری به مشتریان ارائه دهند.

امیری با اشاره به مزایای این خطوط خاطرنشان کرد: شماره‌های چهار و پنج رقمی به دلیل سادگی، به راحتی در ذهن مشتریان و مخاطبان ماندگار می‌شود. ضمن اینکه هر خط قابلیت پاسخگویی همزمان به ۳۰ تماس را دارد که این موضوع نقش مهمی در افزایش بهره‌وری و رضایتمندی مشتریان ایفا می‌کند.

وی تأکید کرد: از آنجا که این خطوط بر بستر فیبرنوری واگذار می‌شوند، برخلاف شبکه‌های مبتنی بر سیم مسی، در معرض سرقت قرار ندارند و همین موضوع می‌تواند مشکلات ناشی از قطعی خطوط تلفن ثابت را برای ادارات و واحدهای تجاری به حداقل برساند.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به آغاز واگذاری این خطوط در استان گفت: هدف از اجرای این طرح، کاهش آسیب‌های ناشی از سرقت، افزایش کیفیت خدمات، ارتقای بهره‌وری و ایجاد بستر مناسب برای توسعه کسب‌وکارها و خدمات سازمان‌های استان است.

آغاز واگذاری خطوط رند به ادارات و کسب‌وکارهای کرمانشاه

انتهای پیام