شناسهٔ خبر: 78600205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

جدایی بازیکن تراکتور جنجالی شد؛ قرارداد دارد!

به دنبال انتشار خبر انتقال رگی لوشکیا به باشگاه اماراتی بدون اخذ رضایت‌نامه، باشگاه تراکتور اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه تراکتور اعلام کرد، رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است.

باشگاه تراکتور ضمن ابراز بی‌اطلاعی از موضوع در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تراکتور مشتری بازیکن استقلال شد؟