شناسهٔ خبر: 78599765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اظهار بی‌اطلاعی تراکتوری‌ها از جدایی لوشکیا

باشگاه تراکتور اعلام کرد که رضایت‌نامه‌ای برای جدایی «رگی لوشکیا» صادر نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور با انتظار متنی در رسانه رسمی خود، اعلام کرد که «رگی لوشکیا» دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است.

 

باشگاه تراکتور همچنین ضمن ابراز بی‌اطلاعی از موضوع، عنوان کرد که در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/