به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال زنان ایتالیا هفته دوم لیگ ملتها را با یک برد قاطع آغاز کرد و در پاسیگ فیلیپین، جمهوری چک را ۳ بر صفر (۲۵-۱۸، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۲) شکست داد. شاگردان خولیو ولاسکو با ادامه روند خوب خود نسبت به هفته نخست، در تمام لحظات مسابقه بر بازی مسلط بودند و اجازه خودنمایی به حریف ندادند. ایتالیا با این پیروزی چهارمین برد خود را کسب کرد و همچنان در جمع مدعیان اصلی قرار دارد. این تیم فردا در دیداری مهم برابر صربستان به میدان خواهد رفت.
درخشش دوباره ولاسکو در آسمان والیبال
تیم ملی والیبال زنان ایتالیا با هدایت خولیو ولاسکو به یک برد دیگر دست یافت.
صاحبخبر -
∎