به گزارش ایرنا، سرهنگ قاسم عزیزی روز چهارشنبه در گزارشی به خبرنگاران اظهار کرد: فردی با سوءاستفاده از شرایط شلوغی خود در مراکز درمانی، افراد مسن را هدف قرار میداد و با فریب آنان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکیشان میکرد که موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت.
وی گفت: متهم با سوءاستفاده از ناتوانی برخی از این افراد در استفاده از دستگاههای خودپرداز، به بهانه کمک، در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیرمجاز و خالی کردن حساب بانکیشان میکرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به این مطلب که با تلاش شبانهروزی کارآگاهان پلیس آگاهی، کلاهبردار حرفهای، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، اظهار کرد: تاکنون ۱۵ شاکی، در این پرونده شناسایی شدهاند و تحقیقات برای کشف سایر موارد احتمالی همچنان ادامه دارد.
سرهنگ عزیزی با اشاره به معرفی متهم پس از تکمیل تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: از سپردن کارت بانکی و رمز آن به افراد ناشناس خودداری و در صورت مشاهده رفتارهای مشکوک، موضوع را به سرعت به پلیس اطلاع دهند.