شناسهٔ خبر: 78585600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سفیر آمریکا: بدون اسرائیل آمریکایی وجود نداشت

سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی روز سه شنبه گفت که بدون اسرائیل، آمریکا وحود نداشت. به گزارش جماران، به نقل از  فارس، سفیر آمریکا در اسرائیل مایک

صاحب‌خبر -

سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی روز سه شنبه گفت که بدون اسرائیل، آمریکا وحود نداشت.

به گزارش جماران، به نقل از  فارس، سفیر آمریکا در اسرائیل مایک هاکابی گفت که بدون اسرائیل، آمریکا وجود نداشت.

این اظهارات در حالی است که از پیدایش رژیم صهیونیستی حدود ۸۰ سال میگذرد اما آمریکا ۲۵۰ سال است که تشکیل شده است.

هاکابی در ادامه سخنانش گفت که ما وجود خود را مدیون آنچه در این سرزمین اتفاق افتاده هستیم.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام