شناسهٔ خبر: 7858488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

برادر سخنگوی دولت دار فانی را وداع گفت

صاحب‌خبر -

رئیس جمهوری در پیامی این واقعه رابه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تسلیت گفت‌.

متن پیام حجت الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر نوبخت

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

درگذشت برادر بزرگوارتان مرحوم یوسف نوبخت که از خادمان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، موجب تاثر و تالم گردید.

اینجانب مصیبت وارده را صمیمانه به جنابعالی، خانواده آن مرحوم و مردم گرانقدر گیلان تسلیت می‌گویم.

از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید رحمت الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی و برای جنابعالی عمر باعزت و تداوم توفیق برای خدمتگزاری مسالت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیام یادگارامام

بسمه تعالى

برادر گرامى جناب آقاى دکتر نوبخت دامت تأییداته

مصیبت وارده درگذشت برادر دانشمند و بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده، علو درجات ایشان را از خداى سبحان مسالت دارم.

سید حسن خمینى

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین کانون وکلای دادگستری مرکز در پیام‌های جداگانه درگذشت برادر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را تسلیت گفتند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام خود ، علوّ درجات برای آن فقید سعید آرزو کرد و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال خواستار شد.

پیام لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت یوسف نوبخت برادرمحمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و سخنگوی دولت را تسلیت گفت. لاریجانی دراین پیام با تسلیت درگذشت یوسف نوبخت به محمدباقر نوبخت و خانواده متوفی، برای آن مرحوم آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

پیام جهانگیری

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری هم در پیامی درگذشت یوسف نوبخت را به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تسلیت گفت و برای آن مرحوم رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

در پیام تسلیت صالحی به نوبخت آمده است: با کمال تأسف و تأثر، اطلاع یافتم که به حکم تقدیرالهی درغم فقدان برادر بزرگوارتان به سوگ نشسته‌اید.

وی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با محمد باقر نوبخت و خانواده معزّز و مکرّم وی از درگاه یگانه هستی بخش برای آن فقید سعید آمرزش و آرامش ابدی مسالت کرد.

همچنین در پیام تسلیت کانون وکلای دادگستری مرکز خطاب به نوبخت آمده است: درگذشت برادر گرامی جنابعالی وهمکارعزیز یوسف نوبخت حقیقی قاضی پاکدامن و فاضل، وکیل فرزانه و آزاده دادگستری و عضو اسبق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را از طرف این کانون و اعضای هیات مدیره آن، خدمت شما و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق برای خاندان پاک و شریف نوبخت آرزوی صبر وتحمل بر این مصیبت گران داریم.

ریاست دادگاه های حقوقی، عضویت در هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز و تالیف کتاب‌های همچون «نگاهی به آیین نامه دادرسی» و «اندیشه‌های قضایی» از جمله سوابق علمی و اجرایی مرحوم

نوبخت است.

مؤسسه اطلاعات این مصیبت بزرگ را به خاندان دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تسلیت می‌گوید، از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کند

نظر شما