شناسهٔ خبر: 78550037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ادعای آمریکا: می‌خواهیم امروز یادداشت تفاهم امضا شود

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از فارس،؛ سفیر آمریکا در سازمان ملل مایک والتز در مصاحبه با‌ای‌بی‌سی با بی‌اعتنایی به نقض مجدد آتش‌بس توسط اسرائیل، از امضای یادداشت تفاهم با ایران سخن گفت.

مایک والتز مدعی شد که اگرچه نمی‌خواهد پیش از اعلام رسمی نظر بدهد، اما دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، هنوز «قاطعانه مصمم است» که چارچوب اولیه توافق صلح با ایران روز یکشنبه امضا شود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر آتش‌بس را نقض نمود و به جنوب بیروت حمله کرد.

ایران بار‌ها هشدار داده بود که لبنان بخش جدایی‌ناپذیر آتش‌بس بوده و به حملات به بیروت پاسخ خواهد داد.

از سوی دیگر، وبگاه آمریکایی_صهیونیستی آکسیوس فاش کرده که اسرائیل مدتی پیش از حمله به بیروت، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) را از این حملات باخبر کرده بود.