به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، سفارت آمریکا در امان در اطلاعیهای حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در اردن را تایید کرد
در این اطلاعیه آمده است که گزارشها حاکی از حضور پهپاد و موشک در حریم هوایی اردن است.
پیش از این ، سفارت آمریکا در بغداد نیز از شهروندان این کشور خواسته بود که به عراق سفر نکنند.
برخی منابع خبری پیشتر گزارش دادند که پایگاه نظامیان آمریکایی در اردن در پاسخ به تجاوز جدید به ایران، هدف قرار گرفته است.