به گزارش خبرگزاری آنا، در تماس تلفنی بامداد دوشنبه ۱۸ خردادماه سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق، درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران متعاقب نقض مکرر مفاد آتشبس مورخ ۱۹ فروردین و تکرار اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفتوگو و رایزنی کردند.
همچنین، عراقچی در تماس تلفنی جداگانه با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان نیز گفتگو کرد.
انتهای پیام/