شناسهٔ خبر: 78461747 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مخبر: دشمن برای مرتبه سوم میز مذاکره را به آتش کشید

تهران- ایرنا-مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در پیامی در صفحه مجازی خود نوشت: دشمن برای مرتبه سوم میز مذاکره را به آتش کشید

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در پیامی در ایکس نوشت: دشمن با بمباران لبنان در زمان حضور میانجی در ایران، میز مذاکره را برای مرتبه سوم به آتش کشید تا نقض مکرر آتش‌بس در همه ساحات را فریاد بکشد.

مخبر در ادامه یادآور شد: ما با عهدشکنان با زبان «قدرت» سخن می‌گوییم؛ محور مقاومت پیکری یکپارچه است و بهای سنگین و دردناک این تعرض را قطعا در میدان دریافت خواهند کرد.