وی با اشاره به اهمیت فراهمسازی بسترهای مناسب برای فعالیتهای اجتماعی و ورزشی بانوان افزود: با توجه به استقبال چشمگیر بانوان از این فضاهای موجود باید ضمن شناسایی کمبودها و کاستیهای فعلی، اقدامات لازم برای رفع کامل مشکلات و بهینهسازی این اماکن در اولویت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تعدادی از پروژهها پارک ویژه بانوان در دستور کار قرار دارند و به زودی به بهرهبرداری خواهند رسید ادامه داد: یکی از اولویتهای فرمانداری، توسعه متوازن فضاهای تفریحی و فرهنگی برای بانوان در سطح شهرستان است.
فرماندار یزد تاکید کرد: با توجه به نیاز بانوان در شهرهای یزد، حمیدیا و شاهدیه به فضاهای سبز امن و باکیفیت، پیگیریهای لازم برای افزایش تعداد و ارتقای سطح کیفی پارکهای ویژه بانوان در تمامی این مناطق با جدیت دنبال میشود تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز اختصاصی و رضایتمندی هرچه بیشتر بانوان گرامی باشیم.
شهرستان یزد ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و هماکنون دارای ۲ پارک مجزای بانوان است.