شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۴۲ شناسهٔ خبر: 78443996 - سرویس فیلم نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر دریافت وجه در زمان ثبتنام دانش آموزان ممنوع کاظمی وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ مدیری در هنگام ثبت نام حق اخذ وجه از اولیای دانش آموزان را ندارد. صاحبخبر - دریافت 1 MB ∎