شناسهٔ خبر: 78383582 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

درآمد دولت از هر بار اجابت مزاج نوزادان فاش شد!

این روزها دیگر فقط طلا و دلار نیست که سقف‌های جدید می‌زنند. گاهی یک بسته پوشک بچه آنقدر گران می‌شود که آدم را یاد بازار سیاه می‌اندازد.

صاحب‌خبر -

برترین‌ها: این روزها دیگر فقط طلا و دلار نیست که سقف‌های جدید می‌زنند. گاهی یک بسته پوشک بچه آنقدر گران می‌شود که آدم را یاد بازار سیاه می‌اندازد. یکی از پدرهای جوان با انتشار یک کامنت تلخ، ابعاد تازه‌ای از تورم سرسام‌آور یک بسته پوشک را روایت کرده؛ جایی که پوشک نوزادش در ۵ ماه، ۱۳۰ درصد گران شده و حالا دیگر خرید آن برای بسیاری از خانواده‌ها به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است.

کاربری توئیتری به نام «هادی» در این باره نوشت: باورش سخته ولی دولت داره از {اجابت مزاج} بچه‌هامون هم مالیات میگیره! تقریباً از هر نوبت جیش یا پی‌پی بچه دولت ۳ هزار تومن مالیات میگیره.

photo_2026-06-01_11-48-57

برچسب‌ها: