به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا محمدرضا نوروزپور امروز شنبه ۲۲ آذر در افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی گفت: وظیفه ما این است که بتوانیم تمام این مولفه های منفی را که علیه ما تصویرسازی کرده، بشکنیم و با استفاده از بهترین روشهای روایتگری، تصویرسازی و داستانگویی روایت خودمان را از محصول و کالای ایرانی و داستان هویت ایرانی را بازگو کنیم تا برند واقعی ایران نمایان شود.
وی افزود: امروز جنگ ما جنگ روایت ها و جنگ تصویر است. همه ما باید دور هم جمع شویم تا بتوانیم برند ایران را بالا بیاوریم. یعنی برند محصول تولیدی را ارائه دهیم و این همان چیزی است که رهبر انقلاب اخیرا به آن اشاره کردند و فرمودند که ما نیاز داریم به آرایش جدید رسانه ای.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به ما از همین وسیله استفاده کرده است. یعنی از تکنیک های برندسازی استفاده کرده و ایران را برند همه مولفههای منفی کرده است.
نوروزپور ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ما سعی میکنیم در بخش تبلیغات اجازه دهیم که شرکت ها ریسک کنند و از روشهای جدید استفاده کنند. ما آنها را ترغیب میکنیم که از فناوریهای نوین استفاده کنند.

وی افزود: همانگونه که بازدیدکنندگان در این نمایشگاه میبینند، تلاش ما این است که تبلیغ کنندگان کمکم به جای استفاده از روشهای سنتی تبلیغات مثل بیلبوردها به سمت ویدیووالها و تبلیغات دیجیتالی بیایند. این فناوری های جدید امکانات بیشتری را فراهم میکند که شرکت های تبلیغاتی بتوانند هم محصولات خود را به شکلی خوب به مردم معرفی کنند و هم برند خود را بهتر بشناسانند.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: در مجموع تمام تلاش ما این است که شرکت ها و صاحبان محصول و کارآفرینان برای آن قسمت از کار خود که در حوزه تبلیغات به وزارت ارشاد ارتباط دارد، در آنجا معطل نمانند.
به گزارش ایرنا، بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی از امروز تا سه شنبه ۲۵ آذر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
اهداف برگزاری این نمایشگاه حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندرکاران تجارت، صنایع و خدمات، ارتقای دانش دست اندرکاران و مدیران با برگزاری کارگاه های علمی و همایش های جانبی و آشنایی با تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ است.