شناسهٔ خبر: 76216139 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط‌ عمومی به شرکت پخش

نشان ویژه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به پاس عملکرد و مدیریت مؤثر اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در زمان جنگ ۱۲ روزه به این شرکت اعطا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در اختتامیه سمپوزیوم که سه‌شنبه (۱۸ آذر) در محل کتابخانه ملی تهران و با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد، از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به پاس عملکرد مؤثر اطلاع‌رسانی در بحران تقدیر و نشان ویژه سمپوزیوم به این شرکت اعطا شد.

محسن مؤمنی، رئیس روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران در حاشیه این مراسم گفت: این تقدیر، نتیجه راهبری و تعامل مؤثر کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با مجموعه روابط عمومی، تلاش گروهی کارکنان روابط‌ عمومی در ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه و همکاری نزدیک با مدیریت‌ها و واحدهای عملیاتی شرکت است. ما متعهدیم تجربه‌های به‌دست‌آمده را مستندسازی کنیم و در بهبود مستمر فرآیندهای اطلاع‌رسانی به‌کار گیریم تا در خدمت مردم و ذی‌نفعان باشیم.

نمی‌توان با مدل‌های سنتی افکار عمومی را مدیریت کرد

محمد گلزاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در این آیین با اشاره به «دفاع ملی ۱۲ روزه» گفت: دیگر نمی‌توان با مدل‌های سنتی و الگوهای شکست‌خورده افکار عمومی را مدیریت کرد. مردم واقعیت‌ها را خودشان می‌بینند، در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و اگر پیام‌های رسمی در مدار اقناع نباشد، کنار گذاشته می‌شود. اقناع، دیگر فرآیندی بالا به پایین نیست و همه ذی‌نفعان، منتقدان و کارشناسان باید امکان اظهارنظر داشته و دولت هم شنونده خوبی باشد.