به گزارش خبرنگار جامعه دفاعپرس، «هاشم کارگر» رئیس سازمان ثبت احوال کشور امروز (شنبه) در مراسم افتتاح مرکز مدیریت ارتباط با شهروندان در این سازمان اظهار داشت: سازمان ثبت احوال به عنوان یک سازمان خدماتی، همواره در تلاش است خدمات متنوع و بهینهای به مردم ارائه دهد.
وی افزود: در همین راستا، مرکز ارتباط با شهروندان ایجاد شده تا هموطنان بتوانند سوالات خود را در زمینه خدمات ثبت احوال مطرح کنند و در صورت نیاز، مشکلات خود را با کارشناسان سازمان در میان بگذارند.
کارگر گفت: در این مرکز، کارشناسان سازمان پاسخگوی شهروندان هستند و در صورت نیاز، موضوع به کارشناسان واحدهای درون سازمانی ارجاع میشود تا پاسخ لازم به هموطنان ارائه شود. این اقدام به ویژه پس از انتقال ارائه گواهی انحصار وراثت از قوه قضاییه به سازمان ثبت احوال از مردادماه، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
رییس سازمان ثبت احوال ادامه داد: با افتتاح این مرکز، هموطنان میتوانند از طریق شماره ۱۵۱۰ با مرکز ارتباط با شهروندان تماس بگیرند و سوالات یا نظرات خود درباره خدمات ثبت احوال را مطرح کنند.
وی تصریح کرد: در استانها نیز سامانه مشابهی فعال است و تماسها به مرکز استانی منتقل شده و پاسخ لازم ارائه میشود. این فرآیند کاملاً سامانهای و منظم انجام میگیرد.
رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به جمعآوری نظرات و بازخوردهای شهروندان ابراز داشت: تمامی بازخوردهای دریافتی در برنامهریزی و سیاستگذاریهای سازمان و همچنین در تولید سامانههای خدماتی مدنظر قرار میگیرد. داشبوردهای ویژهای در این سامانه تعبیه شده است که امکان نظرسنجی از هموطنان در قبال خدمات سازمان را فراهم میکند و ما با استفاده از آن، اصلاح و بهبود خدمات را دنبال خواهیم کرد.
وی گفت: شماره تماس با مرکز ارتباط با شهروندان برای تهران ۰۲۱ و برای سایر استانها بدون پیششماره است و این مرکز در دسترس عموم پژوهشگران نیز قرار دارد.
انتهای پیام / 261
∎