شناسهٔ خبر: 76093314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

«جشنواره ملی نمد» باعث معرفی شهرکرد در سطح ملی و بین‌المللی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: برگزاری «جشنواره ملی نمد شهرکرد» می‌تواند مرکز چهارمحال و بختیاری را به‌عنوان یک برند گردشگری در ایران و جهان معرفی کند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، ماشاءالله ایزدی گفت: «نمد» هویت فرهنگی و موتور محرک گردشگری در شهرکرد و چهارمحال و بختیاری است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: توجه به هنرصنعت «نمدمالی» الگوی مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی به‌شمار می‌رود.

ایزدی ایجاد درآمد پایدار برای شهرکرد را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی اعلام و تصریح کرد: «نمد» هم‌اکنون در زندگی روزمره مردم، صنعت خودروسازی، تجهیزات پزشکی و حوزه‌های دیگر کاربُرد دارد.

او یادآور شد: استفاده از ظرفیت و توان فکری کشورهای دیگر برای توسعه هنرصنعت «نمدمالی» تأثیرگذار است.

انتهای پیام/