شناسهٔ خبر: 76091968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پایان صف‌های اداری؛ 22 خدمت گاز گیلان آنلاین شد

با راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی، مشترکان می‌توانند خدمات گاز را بدون مراجعه حضوری دریافت کنند و پیشنهادها و انتقادات خود را از طریق 1594 ثبت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی حسن‌پور، سخنگوی شرکت گاز استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های این شرکت برای ارتقای کیفیت خدمات، اظهار کرد: تمامی مشترکان و متقاضیان می‌توانند 22 خدمت اصلی شرکت گاز را از طریق میز خدمت الکترونیکی در پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.nigc-gl.ir یا با نصب وب‌اپلیکیشن گاز گیلان دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای ارتباطی شرکت به‌صورت گسترده برای مردم فعال است، افزود: مشترکان می‌توانند در ساعات اداری از طریق شماره چهاررقمی شرکت با کارشناسان ارتباط بگیرند و همچنین سامانه تلفن‌گویای 1594 برای پاسخ‌گویی به درخواست‌ها فعال است.

حسن‌پور تأکید کرد که شماره 194 نیز به‌عنوان مرکز پیام، امداد و حوادث، به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و درخواست‌های اضطراری مردم است.

سخنگوی شرکت گاز استان گیلان با هشدار نسبت به فعالیت برخی افراد سودجو، بیان کرد: تمامی خدمات رسمی شرکت گاز صرفاً از مسیرهای معرفی‌شده ارائه می‌شود و مردم نباید به منابع غیررسمی یا افراد واسطه مراجعه کنند.

 به گفته وی، سایت رسمی شرکت، دفاتر پیشخوان مجاز، وب‌اپلیکیشن گاز گیلان و سامانه‌های تلفنی و پیامکی اعلام‌شده، تنها مجاری معتبر برای خدمات‌رسانی هستند.

حسن‌پور همچنین از آمادگی شرکت گاز گیلان برای دریافت پیشنهادها و انتقادات مردمی خبر داد و تأکید کرد: سامانه 1594 و پایگاه اینترنتی شرکت بستری برای طرح دیدگاه‌های سازنده شهروندان فراهم کرده است؛ دیدگاه‌هایی که به گفته وی، می‌تواند در تقویت روند خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی نقش مؤثری داشته باشد.

انتهای پیام/