به گزارش خبرگزاری آنا؛ عاطفه حیدری، دبیر رسانهای چهاردهمین دوره نمایشگاه رسانههای دیجیتال (سیتکس ۲۰۲۶)، امروز در نشست خبری با رسانههای تخصصی فناوری دریاره جزییات نمایشگاه این نمایشگاه بیان کرد: «در چهاردهمین دوره نمایشگاه سیتکس، برنامهریزی کردهایم پنلهای سخنرانی با محوریت داستانهای موفقیت و شکست پیشکسوتان این زیستبوم برگزار شود؛ روایتهایی که غنی، راهگشا و الهامبخش هستند. همچنین رقابتهای استارتاپی هیجانانگیزی پیشبینی شده است. کارگاههای آموزشی و انتقال تجربه، بخش ویژه ارائه طرحها به سرمایهگذاران و نیز رویدادهای دانشآموزی و دانشجویی از جمله برنامههای این نمایشگاه خواهد بود. در این بخش، طرحهای برگزیده پس از ارزیابی به سرمایهگذاران معرفی میشوند. علاوه بر این، بخش تجربه فناوری، حضور تولیدکنندگان محتوا، فریلنسرها و فعالان شناختهشده صنعت دیجیتال، فضای نمایشگاه را پویاتر خواهد کرد. هدف ما ایجاد بستری برای تعامل، یادگیری و معرفی ظرفیتهای نوآورانه است.»
زمان، مکان و ابعاد نمایشگاه
حیدری خاطرنشان کرد: «چهاردهمین دوره نمایشگاه رسانههای دیجیتال سیتکس ۲۰۲۶ از چهاردهم تا هفدهم دیماه سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد. ساعات بازدید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ تعیین شده است. محل برگزاری، مصلای امام خمینی (ره) در سالن اصلی خواهد بود. پیشبینی ما حضور بیش از دویست شرکت در فضایی به وسعت ده هزار متر مربع است و هدفگذاری شده که بیش از ۴۰ هزار نفر از این رویداد بازدید کنند. تلاش کردهایم نمایشگاه قابل دسترس باشد و دنیای دیجیتال را یک گام جلوتر به مخاطبان نشان دهیم. نقشه کلی نمایشگاه نیز آماده شده و در اختیار رسانهها قرار خواهد گرفت.»
شبکهسازی و حمایت نهادهای ملی
وی در پایان تأکید کرد: «جریانهای اصلی این نمایشگاه بر شبکهسازی، اتصال و همکاری میان فعالان زیستبوم دیجیتال متمرکز است. جذب سرمایه، یافتن شرکا و متخصصان از اهداف کلیدی ماست. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی بازیهای رایانهای از جمله نهادهای حامی این رویداد هستند. همچنین سخنرانیهای کوتاه مدیران حاضر و حضور رسانههای تخصصی، فضای نمایشگاه را غنیتر خواهد کرد.»
انتهای پیام/