به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجتالاسلام منوچهر مهرویپور در آخرین قسمت برنامه «پایش» که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه ارتباطات مردمی صف اول گفتوگو با مردم است، اظهار کرد: این مرکز دریافتکننده انتقادات، مشکلات، همچنین مسئول پاسخگویی و هماهنگی درخواستهای مردمی در حوزه مدیریت شهری بوده و این وظیفه را به نحو مطلوبی انجام میدهد.
وی افزود: آنچه امروز شاهد آن هستیم حاصل سالها تلاش کارشناسان ۱۳۷ بوده تا این مجموعه را در سطح کشور به الگوی سایر شهرها تبدیل کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به محتوای تماس خود با شهروندان، تصریح کرد: مطالب متنوعی توسط شهروندان مطرح شد که اغلب آنها در حوزه خدمات شهری و مربوط به نظافت بود و در حوزه فرهنگی نیز مسائل بیشتر معطوف به زیرساختها و فرهنگسراها بود.
مهرویپور با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰۰۰ تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده میشود، که جای تقدیر دارد، ادامه داد: درخواست شهروندان در بخشهای مختلف شهرداری باید با جدیت بیشتری پیگیری شود تا مردم پیگیری تا حصول نتیجه را احساس کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر با وجود سازوکار جامعی که در ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پیش بینی شده بخشی از مردم احساس رضایت نمیکنند باید علت آن بررسی شود
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه محدودیتها نباید باعث شود پاسخگویی در بازه زمانی مناسب توسط عوامل اجرایی شهرداری به سامانه ۱۳۷ مغفول بماند، گفت: شهروندان باید بدانند که گاهی محدودیت بودجه امکان پاسخ به درخواستها را نمیدهد یا درخواستهای عمرانی نیازمند زمان و منابع بیشتری است.
مهرویپور با بیان اینکه استفاده از علوم و فناوری روز بهویژه هوش مصنوعی باید یکی از اولویتهای اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان باشد، زیرا از بهترین ابزارهای توسعه این حوزه است، تصریح کرد: ارائه خدمت توسط کارشناسان ۱۳۷ به وسعت تمام شهر زمانی محقق میشود که طرح مدیریت جامع شهری به سرانجام برسد.