پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگیهای لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند،مسرور نعیمی معاون نظارت بر جرایم، مفاسد و امور اقتصادی معاونت اول قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با ۱۴ نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بود دیدار و به پروندههای آنها رسیدگی کرد.
مسرور، معاون نظارت بر جرایم و فساد اقتصادی معاون اول قوه قضاییه، در این ملاقات مردمی، به ۱۴ فقره درخواست مردمی که ۷ فقره از پروندهها جز پروندههای کثیرالشاکی بودند، بصورت حضوری رسیدگی و با مراجعه کنندگان ملاقات و دستورات لازم را جهت رفع و پیگیری به مشکلاتشان را صادر کرد.
مسرور ضمن ملاقات با رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی درخصوص روند برگزاری ملاقاتهای مردمی و راهکارهای ارتقای خدمات به مراجعان به گفتوگو پرداخت.
رفاهی با تشریح اقدامات انجامشده در حوزه پذیرش و پیگیری مطالبات مردمی، اعلام کرد: تلاش مجموعه بر این است تا با بهرهگیری از ظرفیتهای تخصصی و سامانههای هوشمند، روند رسیدگی و پیگیری درخواستهای مردمی به نحو مؤثر و نتیجهبخش دنبال شود.
در پایان، طرفین بر استمرار این تعاملات و همکاریهای سازنده جهت بهبود فرآیندهای ملاقاتهای مردمی و افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه قضایی کشور تأکید کردند.
انتهای پیام/