به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ ایجاد هماهنگی و همافزایی بیشتر بین اقدامات شهرستانها، تضمین صحت ثبت فعالیتها در سامانه و تسهیل و بهبود فرآیند گزارشدهی ، جلسه هماهنگی و پیگیری اجرای طرح ۲۰۲۰، صبح امروز ، با حضور روسا و کارشناسان مسئول ادارات بهزیستی شهرستانها برگزار گردید.
در این نشست مجازی، روند ثبت فعالیتها در سامانه طرح ۲۰۲۰ به طور دقیق مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت. همچنین مشکلات و چالشهای پیشروی برخی شهرستانها در فرآیند بارگذاری اطلاعات و ثبت عملکرد، شناسایی و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه شد.
در این جلسه بر اهمیت تکمیل دقیق اطلاعات مربوط به محلات هدف و همچنین ارائه گزارشهای مستند و جامع تأکید گردید.
این جلسه با مشارکت فعال نمایندگان شهرستانها، تجربهای موفق در جهت همکاری و هماهنگی ستاد مرکزی با سطوح محلی برای اجرای هرچه مؤثرتر طرح ۲۰۲۰ بود. نتایج و خروجیهای این نشست، مبنای مناسبی برای برنامهریزیهای آتی و حمایتهای هدفمند ستاد سازمان از شهرستانها خواهد بود.