به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران؛ محمد سرابنشین با بیان اینکه بررسیهای ۴ سال اخیر حکایت از ارتقای کیفیت در سازمان در تمامی زمینهها دارد؛ گفت: کاهش میزان شکایات مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و سایر سیستمهای نظارتی به این معناست که هم کیفیت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و ترهبار و هم تکریم ارباب رجوع ارتقا پیدا کرده است
وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی نوبت خرید در ۴ سال اخیر افزود: در سال ۱۴۰۰ به طور متوسط نوبت خرید روزانه شهروندان از میادین و بازارهای میوه و ترهبار ۳۸۵ هزار نوبت بوده است اما در ۴ سال اخیر این میزان نوبت خرید روند افزایشی داشته به گونهای که در سال ۱۴۰۴ این میزان نوبت خرید روزانه به طور متوسط به ۵۲۰ هزار نوبت رسیده است. این در حالی است که در برخی از ایام سال مانند شب یلدا، شب عید و ماه مبارک رمضان این میزان نوبت خرید بیشتر نیز میشود.
معاون بهرهبرداری و بهداشت سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: همچنین متوسط تُناژ قابل عرضه در بازارهای میوه و ترهبار از ۲۵۰۰ تن در روز در سال ۱۴۰۰ به حدود به ۳۰۰۰ تن در سال جاری رسیده که نشان دهنده ۵۰ درصد افزایش در روز رسیده است.
وی بیان کرد: همچنین بررسی و ارزیابی میزان اقبال عمومی مردم از میادین و بازارهای میوه و ترهبار نشان میدهد که ۵.۹ کیلوگرم در سال ۱۴۰۰ به ۵.۷ کیلوگرم در سال جاری رسیده است.
سراب نشین در پایان یادآور شد: به عبارتی با افزایش مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای سازمان، سرانه خرید نه تنها کم نشده، بلکه ثابت مانده است.