به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی در دوازدهمین قسمت برنامه «پایش» که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد با بیان اینکه روند روبه رشد سامانه ۱۳۷ یک اقدام شاخص در شهر اصفهان است، اظهار کرد: میزان رضایتمندی که شهروندان در جریان گفتوگو بهدست میآورند، گاهی از اقدامات عمرانی بزرگ و اثرگذار در سطح شهر بیشتر است.
وی افزود: بخش مهمی از وظیفه همراهی، همدردی و همدلی با شهروندان به عهده کارشناسان ۱۳۷ و گفتوگوی آنها با مردم بوده و بدین سبب مدیریت شهری آماده است تا در ارتباط با بخشهای مختلف، از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری حمایت ویژه داشته باشد.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حملونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نحوه رویارویی سامانه ۱۳۷ با تماسهای مردم در افزایش میزان رضایتمندی آنها از عملکرد شهرداری بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: این مجموعه با بهرهگیری از جدیدترین فناوریها خدمت ارائه میکند و نیاز است حوزه این خدمات برای تمام درخواستهای مردمی توسعه یابد.
وی با تاکید بر اینکه باید جدیدترین تجربیات روز دنیا در حوزه مراکز ارتباطی برای توسعه ۱۳۷ شهرداری اصفهان مورداستفاده قرار گیرد، گفت: این بهمعنای نادیده گرفتن اقدامات فناورانه و توسعهای در مرکز ارتباطات مردمی نیست، بلکه از این منظر که این مرکز در جریان آخرین رخدادهای روز دنیا در زمینه ارتباطات قرار گیرد، حائز اهمیت است.
قربانی با اشاره به لزوم یکپارچهسازی سامانههای پاسخگویی دستگاههای خدمترسان در راستای افزایش رضایتمندی مردم ادامه داد: یکپارچهسازی سامانههای شهر امری ضروری بهویژه برای شهروندانی است که در شرایط استرسزا، نگرانی یا بحران با سامانههای مختلف تماس میگیرند و دچار سردرگمی شدهاند.
وی خاطرنشان کرد: شرایط ایدهآل این است که شهروندان مجبور نباشد چند شماره را به خاطر بسپارند، بلکه باید تا حد ممکن این خدمات یکپارچه شود.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حملونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رضایتمندی مردم در یکپارچگی سامانههای ارتباطی تجربه ارزشمندی است که نمونه آن راهاندازی ۱۱۰ برای ارتباط با پلیس بوده است.
وی تاکید کرد: گام نخست در یکپارچهسازی سامانههای شهر، یکپارچگی درگاههای ارتباطی مردم با شهرداری است.