شناسهٔ خبر: 75820571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی:

حمایت از طلاب معلم، حمایت از هویت دینی آموزش و پرورش است

فارس- دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه‌های علمیه نباید طلاب شاغل در مدارس را تنها بگذارند، بلکه باید پشتوانه علمی و معنوی آنان باشند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در حاشیه نشست ستاد همکاری ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس تأکید کرد: حوزه‌های علمیه نباید طلاب شاغل در مدارس را تنها بگذارند، بلکه باید پشتوانه علمی و معنوی آنان باشند.

وی با اشاره به نتایج نشست ستاد همکاری‌ها در شیراز گفت: تصمیم گرفته شد کانون طلاب روحانی شاغل در آموزش و پرورش تشکیل شود تا مطالبات آنان پیگیری و مسیر توانمندسازی آموزشی و تربیتی‌شان فراهم شود.

بهشتی افزود: طلاب معلم باید بتوانند ضمن اشتغال در مدارس، تحصیل خود را در حوزه ادامه دهند و از برنامه‌های توانمندسازی برخوردار شوند. حضور فعال طلاب در برگزاری نماز جماعت، اعتکاف‌های دانش‌آموزی و راهیان نور، تأثیر عمیقی در ارتقای فضای معنوی مدارس دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در حاشیه نشست ستاد همکاری ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس تأکید کرد: حوزه‌های علمیه نباید طلاب شاغل در مدارس را تنها بگذارند، بلکه باید پشتوانه علمی و معنوی آنان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در حاشیه نشست ستاد همکاری ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس تأکید کرد: حوزه‌های علمیه نباید طلاب شاغل در مدارس را تنها بگذارند، بلکه باید پشتوانه علمی و معنوی آنان باشند. خبرگزاری رسا در فارس

وی با اشاره به نتایج نشست ستاد همکاری‌ها در شیراز گفت: تصمیم گرفته شد کانون طلاب روحانی شاغل در آموزش و پرورش تشکیل شود تا مطالبات آنان پیگیری و مسیر توانمندسازی آموزشی و تربیتی‌شان فراهم شود.

وی با اشاره به نتایج نشست ستاد همکاری‌ها در شیراز گفت: تصمیم گرفته شد کانون طلاب روحانی شاغل در آموزش و پرورش تشکیل شود تا مطالبات آنان پیگیری و مسیر توانمندسازی آموزشی و تربیتی‌شان فراهم شود.

بهشتی افزود: طلاب معلم باید بتوانند ضمن اشتغال در مدارس، تحصیل خود را در حوزه ادامه دهند و از برنامه‌های توانمندسازی برخوردار شوند. حضور فعال طلاب در برگزاری نماز جماعت، اعتکاف‌های دانش‌آموزی و راهیان نور، تأثیر عمیقی در ارتقای فضای معنوی مدارس دارد.

بهشتی افزود: طلاب معلم باید بتوانند ضمن اشتغال در مدارس، تحصیل خود را در حوزه ادامه دهند و از برنامه‌های توانمندسازی برخوردار شوند. حضور فعال طلاب در برگزاری نماز جماعت، اعتکاف‌های دانش‌آموزی و راهیان نور، تأثیر عمیقی در ارتقای فضای معنوی مدارس دارد.