شناسهٔ خبر: 75536012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

هوش مصنوعی جدید دیوار جای شما چانه می‌زند: معرفی «دستیار فروش»

صاحب‌خبر -

این ابزار که مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است، برای حل یکی از بزرگترین چالش‌های فروشندگان طراحی شده است: مدیریت حجم بالای پیام‌های تکراری، هماهنگی‌های زمان‌بر و حتی چانه‌زنی‌های اولیه با مشتریان. دستیار هوشمند دیوار با خودکارسازی فرآیندهای پاسخ‌دهی و مذاکره، تجربه فروش را سریع‌تر، ساده‌تر و بهینه‌تر از همیشه می‌کند.

فروش یک کالا در فضای آنلاین اغلب با ده‌ها پیام مشابه همراه است: «قیمت آخر چند؟»، «تخفیف داره؟» یا سوالاتی که پاسخ آن‌ها در توضیحات آگهی موجود است. این فرآیند برای فروشندگان، به‌ویژه آن‌هایی که با حجم بالای مشتریان روبرو هستند، به شدت زمان‌بر و فرسایشی است. دیوار با درک و نیازسنجی این دغدغه کاربران آگهی‌گذار، «دستیار فروش» را به عنوان راه‌حلی فناورانه معرفی کرده است تا فروشندگان بتوانند زمان خود را بر تعامل با مشتریان واقعی متمرکز کنند.

این دستیار هوشمند، به جای فروشنده، وظیفه پاسخ‌دهی تمام وقت به پیام‌های متنی و تماس‌های صوتی خریداران را بر عهده می‌گیرد و فرآیندهای کلیدی فروش را مدیریت می‌کند.

همزمان با پلتفرم‌های پیشرو جهانی مانند آمازون و فیس‌بوک که از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی تجربه کاربری بهره می‌برند، دیوار نیز با معرفی «دستیار فروش»، تلاش می‌کند نوآوری‌های جهانی را با درک نیازها و فرهنگ بومی کاربران ایرانی ترکیب کند. این محصول تنها یک ابزار جدید نیست، بلکه بخشی از چشم‌انداز بزرگتر دیوار برای تبدیل شدن به یک پلتفرم معاملاتی هوشمند است که در آن تکنولوژی در خدمت تسهیل زندگی روزمره کاربران قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک تغییرات بزرگتری را در دیوار ایجاد خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر کاربران با قابلیت‌های دستیار فروش، یک سهمیه رایگان فعال‌سازی برای هر کد ملی ارائه شده است تا فروشندگان بتوانند بدون پرداخت هزینه، این ابزار را آزمایش کرده و تأثیر آن را در ساده‌تر کردن فروش خود مشاهده کنند.همچنین کاربران می‌توانند برای سایر آگهی‌های خود دستیار فروش را با هزینه ۶۹ هزار تومان برای دسته استخدام و هزینه ۴۹ هزار تومان برای سایر دسته‌ها فعال کرده و مدیریت فروش را به هوش مصنوعی بسپارند.

برای فعال‌سازی دستیار فروش، هنگام ثبت آگهی گزینه «فعال کردن دستیار فروش» را انتخاب کرده و یکی از حالت‌های «چت با دستیار فروش» یا «چت و تماس تلفنی با دستیار فروش» را مشخص کنید.

همچنین می‌توان در زمان چت کردن با دستیار فروش توضیحات تکمیلی را به او ارائه کرد تا بتواند با توجه به اطلاعات آگهی و اطلاعاتی که از فروشنده به‌دست آورده است بهترین پاسخ‌ها را به مشتریان بدهد.