شناسهٔ خبر: 75372999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رسمی؛ قرارداد اسپانسری اسپاتیفای با بارسلونا تمدید شد

بارسلونا همچنان با لوگوی اسپاتیفای روی پیراهن خود بازی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری | در حالی که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر اسپانسر بارسلونا از اسپاتیفای به راکوتن در پایان فصل وجود داشت، باشگاه اسپانیایی ادامه همکاری با پلتفرم ارائه موسیقی را تایید کرد.

طبق بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا، قرارداد اسپانسری اسپاتیفای با این تیم که تا تابستان 2026 اعتبار داشت، به مدت 4 سال دیگر یعنی تا تابستان 2030 تمدید شد و همچنان شاهد حضور لوگوی این پلتفرم موسیقی روی پیراهن دو تیم مردان و زنان بلوگرانا و همچنین پیراهن تمرینات باشگاه خواهیم بود. همچنین قرارداد اسپاتیفای با بارسلونا در رابطه با حقوق نام‌گذاری ورزشگاه نیوکمپ نیز تا تابستان 2034 تمدید شد.

هنوز مبلغ قرارداد جدید اسپاتیفای و بارسلونا مشخص نشده است. در قرارداد قبلی، اسپاتیفای سالانه حدود ۶۵ میلیون یورو به علاوه پاداش‌هایی که مجموع پرداخت را به ۷۰ میلیون یورو می‌رساند، به بارسلونا پرداخت می‌کرد. علاوه بر آن، این شرکت سوئدی از فصل 23-2022 بابت حقوق نام‌گذاری ورزشگاه نیوکمپ، سالانه ۵ میلیون یورو پرداخت می‌کرد.

با این حال، طبق توافق بارسلونا و اسپاتیفای، این پلتفرم پخش موسیقی آنلاین با تمدید قرارداد خود با این باشگاه، باید مبلغ پرداختی‌اش را 10 میلیون یورو بیشتر کند. همچنین به محض تکمیل بازسازی استادیوم نیوکمپ، پرداختی اسپاتیفای به بارسلونا بابت حق نام‌گذاری ورزشگاه به 20 میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند.