شناسهٔ خبر: 7507009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث-قدیمی | لینک خبر

کاراته قهرمانی آسیا، مهدي زاده و کرجی در فینال

شبکه های اجتماعی نظر سنجی گفتگوی هفته نامه امير مهدي زاده و سحر کرجی در کومیته انفرادی به فینال سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا راه یافتند.

صاحب‌خبر -

امير مهدي زاده کاراته کاي وزن منهاي ۶۰ کيلوگرم بل غلبه بر نماينده ژاپن و سحر کرجی نماینده وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تیم ملی بانوان کشورمان در کومیته انفرادی به فینال سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا راه یافتند.


سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از امروز با شرکت 285 کاراته از 33 کشور در یوکوهامای ژاپن آغاز شده است که در وزن منهای 50 کیلوگرم بانوان کرجی که ابتدا موفق شده بود نماینده سریلانکا را در دقایق آغازین مبارزه با نتیجه 8 بر صفر شکست دهد، در دومین دیدار کاراته کایی از چین تایپه را 2 بر یک مغلوب کرد. 

کرجی سومین دیدار را هم مقابل حریف هنگ کنگی 2 بر صفر پیروز شد تا به عنوان نخستین نماینده کشورمان در روز نخست پیکارهای قهرمانی آسیا به دیدار فینال راه یابد.

همچنين امير مهدي زاده کاراته کاي وزن منهاي 60 کيلوگرم تيم ملي کشورمان پس از غلبه بر نماينده کشور ميزبان ( ژاپن) راهي دور نهايي سيزدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا شد.

در وزن منهاي 60 کيلوگرم رقابتهاي سيزدهمين دوره رقابتهاي کاراته قهرماني آسيا که از صبح امروز  با شرکت 285 کاراته از 33 کشور در يوکوهاماي ژاپن آغاز شده است، امير مهدي زاده در چهارمين مبارزه خود در ديدار نيمه نهايي برابر کاراته کاي کشور ميزبان به ميدان رفت و موفق شد با نتيجه يک بر صفر از سد اين حريف بگذرد.

مهدي زاده پيش از رسيدن به ديدار نيمه نهايي در مبارزه سوم برابر کاراته کايي از عربستان قرار گرفت و با نتيجه 5 بر صفر برنده شد.او در اولين مبارزه خود از سد حريفي از چين با نتيجه 11 بر 3 گذشته و در دومين مبارزه هم کاراته کايي از کره شمالي را با نتيجه 8 بر صفر شکست داده

* قربانعلی پور برنزی شد


مهران قربانعلی پور، نخستین مدال تیم کاراته ایران را در سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا، در کاتای انفرادی مردان بدست آورد.

در این رقابت‌ها که از امروز در یوکوهامای ژاپن آغاز شده، قربانعلی پور در نخستین مبارزه برابر کاتارویی از هنگ کنگ نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد مبارازتش را ادامه دهد. 

قربانعلی پور در این گروه ابتدا کاتارویی از امارات را شکست داد و سپس نماینده چین تایپه را از پیش رو برداشت و به مدال برنز کاتای انفرادی مردان رسید.

نظر شما