شناسهٔ خبر: 74796455 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

خط تولید پوشاک آنتونی با الهام گرفتن از خالکوبی او راه‌‌اندازی شد

بتیس از زمان انتقال آنتونی از یونایتد، ۲۰۵.۱۷۱ دنبال‌کنندهٔ جدید در شبکه‌های اجتماعی خود به دست آورده است. همچنین بتیس تنها در هفتهٔ اول سپتامبر، ۱۱۰۰ پیراهن با نام او فروخت و در همان بازه، نرخ تعامل دیجیتال باشگاه ۸۶ درصد و بازدید از ویدئوها ۱۰۱.۲ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

طرفداری | رئال بتیس تأیید کرد که این باشگاه قصد دارد یک خط تولید پوشاک الهام‌ گرفته از خالکوبی گردن آنتونی راه‌اندازی کند.

به گزارش ESPN، آنتونی که در روز پایانی نقل‌ و انتقالات تابستانی با قراردادی دائمی به ارزش ۲۲ میلیون یورو از منچستریونایتد به بتیس پیوست، کلمه «Iluminado» (به معنای برگزیده شده) را بر جلوی گردن خود خالکوبی کرده است.

او دربارهٔ این خالکوبی گفته بود:

این یکی از خالکوبی‌های مورد علاقهٔ من است. به خاطر جایی که از آن آمده‌ام و مسیری که طی کرده‌ام، احساس می‌کنم برگزیده شده‌ام. به همین دلیل این خالکوبی را دارم که برایم ارزش زیادی دارد.

ایدهٔ تولید پوشاک اختصاصی آنتونی، در جریان مذاکرات قرارداد در ماه آگوست شکل گرفت. این وینگر برزیلی ۲۵ ساله هنگام امضای قرارداد تا ژوئن ۲۰۳۰ با بتیس، مجبور به کاهش دستمزد شد، اما در عوض از محل فروش محصولات تجاری با برند شخصی‌ خود، درآمد خواهد داشت.

تتوی آنتونی الگوبرداری هواداران رئال بتیس از خالکوبی آنتونی

رامون آلارکون، مدیرعامل بتیس، در این باره گفت:

ما یک خط تولید پوشاک با همکاری آنتونی راه‌اندازی کرده‌ایم. او در حق امتیاز فروش با ما شریک خواهد بود و علاوه بر فوتبال، از این طریق هم درآمد خواهد داشت.

هواداران هم‌ اکنون می‌توانند تی‌شرت‌هایی با نوشتهٔ «Iluminado» را به قیمت ۲۴.۹۵ یورو (۲۹.۲۸ دلار) پیش‌خرید کنند. طراحی هودی‌ها و سایر پوشاک نیز در دست انجام است و قرار است تا پیش از کریسمس عرضه شوند.

اشک‌های آنتونی در مراسم رونمایی باشگاه رئال بتیس از او