مارکتینگ اتومیشن چیست؟
زبلاین برای چه کسبوکارهایی مناسب است؟
-
یک پلتفرم در بستر وب دارید؛
-
کسبوکار شما شامل فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال یا ارائه خدمات میشود؛
-
و مشتریان از طریق این پلتفرم با شما در ارتباط هستند،
مارکتینگ اتومیشن زبلاین چه قابلیتها و مزایایی برای کسبوکار شما دارد؟
-
طراحی Journey (سفر مشتری) و اجرای خودکار آن: امکان طراحی مسیرهای مختلف برای مشتریان بر اساس رفتار آنها مانند خرید، عدم خرید، عضویت، رها کردن سبد خرید و…
-
ایونتگذاری و تگگذاری هوشمند: ثبت و تحلیل رفتار کاربران در نقاط کلیدی مانند کلیک، ثبتنام، خرید، مشاهده صفحات خاص و… .
-
ارسال پیام هدفمند: ساخت کمپینها و ارسال پیام از طریق SMS، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن و پیام داخل سایت
-
دستهبندی کاربران: سگمنتیشن یا دستهبندی کاربران بر اساس ویژگیها و رفتارهای آنها و اجرای کمپینهای شخصیسازیشده برای هر دسته
-
ارسال نظرسنجی: طراحی نظرسنجیهای پیشرفته و ارسال آنها به مشتری در نقاط عطف مانند زمانی که صفحه خرید را ترک میکنند یا زمانی که به یک محصول امتیاز پایینی میدهند
-
گزارش و تحلیل: ارائه گزارشهای مختلف برای افراد در سطوح مدیریتی و کارشناسی
مشکلات استفاده از ابزارهای خارجی مارکتینگ اتومیشن
-
هزینه ماهانه دلاری: حدود ۱۰۰۰ دلار بسته به تعداد کاربران و امکانات (با نوسانات بالای دلار)
-
پشتیبانی داخلی: پشتیبانی اغلب پلتفرمهای بینالمللی منطبق با ساعت کاری ما فعال نیستند و البته با زبان غیرفارسی ارائه میشوند.
-
اختلالات و مشکلات قطع اینترنت: قطعی شبکه در بازههای زمانی مختلف و عدم دسترسی به اینترنت بینالملل، امکان استفاده از پلتفرمهای خارجی را بیفایده و ناکارآمد میسازد.