شناسهٔ خبر: 74617336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

مارکتینگ اتومیشن زبلاین؛ پلتفرمی برای ارتباط همه‌جانبه و هوشمند با مشتریان

صاحب‌خبر -

​​مارکتینگ اتومیشن چیست؟

​​زبلاین برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

  • یک پلتفرم در بستر وب دارید؛

  • کسب‌وکار شما شامل فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال یا ارائه خدمات می‌شود؛

  • و مشتریان از طریق این پلتفرم با شما در ارتباط هستند،

​​مارکتینگ اتومیشن زبلاین چه قابلیت‌ها و مزایایی برای کسب‌وکار شما دارد؟

  • طراحی Journey (سفر مشتری) و اجرای خودکار آن: امکان طراحی مسیرهای مختلف برای مشتریان بر اساس رفتار آن‌ها مانند خرید، عدم خرید، عضویت، رها کردن سبد خرید و…

  • ایونت‌گذاری و تگ‌گذاری هوشمند: ثبت و تحلیل رفتار کاربران در نقاط کلیدی مانند کلیک، ثبت‌نام، خرید، مشاهده صفحات خاص و… .

  • ارسال پیام هدفمند: ساخت کمپین‌ها و ارسال پیام از طریق SMS، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن و پیام داخل سایت

  • دسته‌بندی کاربران: سگمنتیشن یا دسته‌بندی کاربران بر اساس ویژگی‌ها و رفتارهای آن‌ها و اجرای کمپین‌های شخصی‌سازی‌شده برای هر دسته

  • ارسال نظرسنجی: طراحی نظرسنجی‌های پیشرفته و ارسال آن‌ها به مشتری در نقاط عطف مانند زمانی که صفحه خرید را ترک می‌کنند یا زمانی که به یک محصول امتیاز پایینی می‌دهند

  • گزارش و تحلیل: ارائه گزارش‌های مختلف برای افراد در سطوح مدیریتی و کارشناسی

​​مشکلات استفاده از ابزارهای خارجی مارکتینگ اتومیشن

  • هزینه ماهانه دلاری: حدود ۱۰۰۰ دلار بسته به تعداد کاربران و امکانات (با نوسانات بالای دلار)

  • پشتیبانی داخلی: پشتیبانی اغلب پلتفرم‌های بین‌المللی منطبق با ساعت کاری ما فعال نیستند و البته با زبان غیرفارسی ارائه می‌شوند.

  • اختلالات و مشکلات قطع اینترنت: قطعی شبکه در بازه‌های زمانی مختلف و عدم دسترسی به اینترنت بین‌الملل، امکان استفاده از پلتفرم‌های خارجی را بی‌فایده و ناکارآمد می‌سازد.

​​موفقیت برندهای بزرگ با زبلاین؛ از فیلیمو تا بانک تجارت

​​چرا زبلاین بهترین انتخاب برای مارکتینگ اتومیشن است؟