شناسهٔ خبر: 7451260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئال مادريد منتظر دخالت فيفا در قضيه انتقال دخيا

موج- باشگاه رئال مادريد تاکيد کرده است مدارک داويد دخيا را يک دقيقه پيش از پايان نقل و انتقال‌هاي فوتبال دريافت کرده و منتظر دخالت فيفا در اين قضيه است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج،سران باشگاه رئال مادريد همچنان اميدوارند بتوانند داويد دخيا را به تيمشان ببرند. بر اساس اعلام راديو کادناسر، رئالي‌ها تمامي مدارک مربوط به انتقال دخيا به تيمشان را از باشگاه منچستريونايتد در ساعت 23:59 دقيقه دريافت کرده‌اند که درست پيش از پايان نقل و انتقال‌هاي فوتبال در اروپا بوده است. اين در حالي است که شب گذشته اعلام شد مدارک دخيا در ساعت 28 دقيقه بامداد به دفتر باشگاه رئال مادريد رسيده است.
باشگاه رئال مادريد به استناد همين مساله، مي‌خواهد فيفا در اين زمينه وارد عمل شده و تا آنها مدارک‌شان را ارائه کنند. مادريدي‌ها مي‌گويند که از نظر فيزيکي برايشان مقدور نبوده است که مدارک را پيش از ساعت 12 شب به فدراسيون فوتبال اسپانيا بفرستند و برخي از کارها را بعد از نيمه شب انجام داده‌اند.
امروز مادريدي‌ها قصد دارند به فيفا ثابت کنند که کارهاي مربوط به اين انتقال، پيش از پايان مهلت نقل و انتقال‌ها بوده تا بتوانند هرطور شده، دخيا را به سانتياگو برنابئو ببرند. در هر حال، فدراسيون فوتبال اسپانيا بايد حرف آخر در اين زمينه را بزند. سران اين فدراسيون معتقدند دخيا پيش از پايان فصل نقل و انتقال‌ها به عنوان بازيکن رئال مادريد معرفي نشده و اين راي نيز قطعي است.

نظر شما