شناسهٔ خبر: 7354724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

تکلیف ریوالدو امروز مشخص می‌شود

ترفند تکراری برای راضی کردن بازیکن برزیلی

صاحب‌خبر -




با اینکه مدیربرنامه‌های ریوالدو باربوزا اعلام کرده بود که غیبت این بازیکن در تمرینات استقلال کاملاً با هماهنگی کادرفنی انجام شده و این بازیکن برای پیگیری کارهای اقامتش در ایران در تمرینات حاضر نمی‌شود اما بالاخره خود او با حضور در تمرین استقلال به پرویز مظلومی گفت که قصد جدایی از این تیم را دارد.
بعد از اینکه پرویز مظلومی در تمرین صبح پنج‌شنبه هم دید که برای سومین جلسه پیاپی خبری از هافبک برزیلی تیمش نیست، از منصور پورحیدری خواست که تحت هر شرایطی هافبک برزیلی تیمش را به تمرین بیاورد. به دنبال همین موضوع هم بود که ریوالدو در تمرین عصر حاضر شد و بعد از گفت‌وگویی با مظلومی تمرین را ترک کرد. در همین گفت‌وگو هم ریوالدو به مظلومی گفته که قصد جدایی از تیم را دارد اما مظلومی تعیین تکلیف درباره این بازیکن برزیلی را به روز شنبه(امروز) و وقتی که او برای مشخص شدن وضعیتش به باشگاه می‌رود، موکول کرده است.
البته شنیده‌ها حاکی از آن است که گرچه مسائل مالی مهم‌ترین دلیل ناراحتی این بازیکن برزیلی بوده اما این بار ریوالدو دیگر موضوعات مالی را دلیل ناراحتی‌اش از استقلال نمی‌داند و در عوض گفته از تیمی خارجی پیشنهاد دارد و می‌خواهد فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. به هر حال مظلومی با امید به اینکه مسوولان باشگاه استقلال بتوانند مشکل این بازیکن را حل کنند، از ریوالدو خواسته تا امروز به باشگاه بیاید و با مسوولان تیم درباره مشکلاتش صحبت کند.
پرویز مظلومی با اشاره به وضعیت این بازیکن و احتمال جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان در این رابطه می‌گوید: «قرار شد ریوالدو روز شنبه(امروز) برای حل مشکلاتش به باشگاه بیاید تا با او صحبت کنیم. قطعاً اگر مشکلات ریوالدو حل نشود، او استقلال را ترک خواهد کرد.»
او در پاسخ به این پرسش که «آیا شما به این بازیکن نیاز دارید؟» تأکید می‌کند: «ریوالدو بازیکن بسیار تأثیرگذاری است و می‌تواند به ما کمک زیادی کند اما مشکلات ریوالدو بیشتر مربوط به مسائل روحی است که اگر حل نشود نمی‌تواند به تیم کمک کند.»
طبق معمول البته بهرام افشارزاده برخلاف پرویز مظلومی بر سر راه ادامه همکاری ریوالدو با استقلال مانع خاصی نمی‌بیند. او بدون توجه به قراری که مظلومی برای امروز با ریوالدو گذاشته، اعلام کرده است که مشکل این بازیکن برطرف شده است. مدیرعامل باشگاه استقلال حتی در این رابطه تأکید کرده است: «مشکل این بازیکن را برای ادامه حضور در استقلال بعد از صحبت‌هایی که داشتیم، رفع کردیم. تا 2 روز آینده پرداختی به این بازیکن خواهیم داشت و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.»
با توجه به روالی که باشگاه استقلال مقابل بازیکنان ناراضی‌اش در پیش گرفته، تاکنون بازیکنی چون سجاد شهباززاده که به دلیل مشکلات مالی تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بود را برای ماندن متقاعد کرده است. به همین دلیل است که استقلالی‌ها حالا هم امیدوار هستند که بتوانند همانطور که شهباززاده را از جدایی منصرف کردند، ریوالدو را هم در تیم حفظ کنند اما باید دید آیا این بازیکن برزیلی مثل بازیکنان تیم‌های داخلی به راحتی با وعده‌های مسوولان استقلال برای ماندن متقاعد می‌شود یا نه؟!

مشکل جدید مظلومی
مرخصی دو هفته‌ای کمک‌های پرویز!

دیدار دو تیم ستارگان ایران و جهان، هشتم شهریور ماه در اتریش برگزار خواهد شد. به همین منظور سیروس دین‌محمدی مربی استقلال به همراه دیگر مربی این تیم محمد نوازی قرار است با تیم فوتبال پیشکسوتان راهی کشور اتریش شوند. این دو مربی با کسب اجازه از پرویز مظلومی از روز شنبه به مدت یک هفته در تمرین استقلال حضور نخواهند داشت. با توجه به اینکه مجید صالح هم به آمریکا سفر کرده است، به نظر می‌رسد در این تعطیلات لیگ، مظلومی باید قید این سه کمکش را بزند و(تقریبا) به تنهایی فکری به حال تیمش کند. تیمی که خیلی‌ها معتقدند مشکل بدنی دارد اما کادر فنی، قویا این موضوع را رد می‌کند. شاید بعد از این تعطیلی معلوم شود حق با چه کسی بوده است.

 
 

نظر شما