شناسهٔ خبر: 7279177 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خاطره‌گویی ۳ غواص جنگ تحمیلی در «شب خاطره» حوزه هنری

دویست و شصتمین برنامه «شب خاطره» ویژه شهدای غواص ۵ شهریورماه با خاطره‌گویی ۳ غواص دوران دفاع مقدس در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، دویست و شصتمین برنامه شب خاطره ویژه شهدای غواص روز پنج‌شنبه ۵ شهریورماه با حضور چهره‌های فرهنگی و رزمندگان و غواصان دوران دفاع مقدس از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور سه خاطره‌گو كه از غواصان دوره دفاه مقدس بوده‌ و در عملیات كربلای ۴ حاضر بودند، برگزار می‌شود؛ «محسن جان‌بزرگی» و «كریم مطهری» از رزمندگان و فرماندهان غواص دوران دفاع مقدس از استان همدان و همچنین «ثنایی اسفنانی» نماینده فریدن اصفهان در مجلس شورای اسلامی از میهمانان دویست و شصتمین برنامه شب خاطره هستند كه خاطراتشان از دوران غواصی جنگ تحمیلی را بازگو می‌كنند.

دویست و شصتمین برنامه شب خاطره در حالی در حوزه هنری برگزار می‌شود كه چندی پیش ۲ شهید از شهدای گمنام غواص عملیات كربلای ۴ در حوزه هنری خاك‌سپاری شدند.

برنامه شب خاطره از قدیمی‌ترین برنامه‌های حوزه هنری است كه پنج‌شنبه اول هر ماه شمسی با استقبال پرشوری از مردم در حوزه هنری برگزار می‌شود.   

برچسب‌ها:

نظر شما