به گزارش خبرورزشی، از ظهر امروز بلیت فروشی جدال روز جمعه چادرملو اردکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر آغاز شد اما حساسیت و حواشی آن به نظر از خود مسابقه هم بیشتر شده است! بعد از اینکه مشخص شد لوگوی پرسپولیس در سامانه فروش بلیت دستخوش تغییر و ستاره های آن حذف شده، مطابق انتظار پرسپولیسی ها دست به اعتراض زدند و جنجالهای زیادی ایجاد شد.
هرچند پس از مصاحبه عجیب مدیرعامل باشگاه یزدی به عنوان میزبان این مسابقه، خود باشگاه یک بیانیه صادر و از قرمزها عذرخواهی کرد. در این اطلاعیه آمده است: « به اطلاع هواداران فهیم و عزیز باشگاه پرسپولیس می رساند که اشتباه صورت گرفته در سامانه بلیت فروشی بازی چادرملو اردکان و پرسپولیس توسط پیمانکار این سامانه و سهوا صورت پذیرفته است. باشگاه چادرملو اردکان ضمن عذرخواهی از هواداران باشگاه محترم پرسپولیس، اعلام می دارد مراتب به اطلاع پیمانکار رسید و این اشتباه فورا تصحیح گردید.»
مشخصا باشگاه چادرملو قصد دلجویی از پرسپولیسی ها را داشته اما نکته اینجاست که در سلسله بیانیه های امروز آن ها یک نکته جالب دیگر هم به چشم می خورد؛ اینکه کسانی می توانند بلیت جایگاه میزبان را - که بخش عمده ورزشگاه شهید نصیری یزد را تشکیل می دهد – خریداری کنند که در فصل جاری حداقل دو مرتبه کد ملی شان در سامانه فروش بلیت به ثبت رسیده باشد. یعنی پرسپولیسی های پرتعدادی که احتمالا از یزد و شهرهای دیگر قصد تماشای دیدار تیم محبوبشان را دارند، اجازه خرید بلیت نخواهند داشت مگر اینکه امسال حداقل دو بازی چادرملو را در ورزشگاه از نزدیک تماشا کرده باشند. حالا قرمزها نمی دانند این دلجویی ها را باور کنند یا محدودیت ها را!
در همین راستا بخوانید: معاون سابق پرسپولیس: من دست به ستاره لوگو باشگاه نزدم!