به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، بر اساس اسناد به دست آمده از فولکس واگن، این هدف افزایش حاشیه سود از حدود 2درصد فعلی به 6.5درصد است. اگرچه برای دستیابی به این هدف حاشیه سود مهلت زمانی مشخصی تعیین نشده، اما این بخشی از مجموعه اهداف سال 2025 برای بهبود هزینهها و عملکرد برند اصلی خودروی این گروه است.
گروه فولکسواگن که برندهای دیگری مانند پورشه، آئودی، اشکودا و سئات را نیز در مجموعه خود دارد، به درخواست اظهارنظر در این خصوص پاسخی نداده است. بر اساس آخرین گزارش مالی شرکت، برند خودروی فولکسواگن در 9 ماه نخست سال 2024 حاشیه سود عملیاتی 2.1درصدی را ثبت کرده که این رقم با احتساب موارد خاص به 3درصد میرسد.
∎