مسلم شجاعی مدیرکل دفتر بازاریابی و گردشگری خارجی در گفتوگو با میراث آریا در خصوص بخش بازاریابی خارجی روز دوم نمایشگاه گفت: یکی از برنامه های ما در این روز، جلسه ای با کشور عراق بود که در خصوص توجه به توسعه گردشگری فی مابین تأکید شد.
او ادامه داد: در این روز همچنین از کشورهای آمریکا، پاکستان، کنیا، تانزانیا، بنگلادش، ترکیه و... ۱۵ اینفلوئنسر را شاهد بودیم که بیش از ۴۵ میلیون فالوئر داشتند.
شجاعی تصریح کرد: در قالب پروژه سلام ایران و اینفلوئنسر مارکت ما در نظر داریم تا با آن ها برنامه همکاری را شروع کنیم.
مدیرکل دفتر بازاریابی و گردشگری خارجی خاطرنشان کرد: این پروژه بدین صورت است که با دعوت از اینفلوئنسرهای حوزه گردشگری و برنامه ریزی برای بازدیدشان از شهرهای مختلف ایران سعی دارد تا آن ها به تولید محتوا بپردازند و سعی کنند تا کشورمان را آن طور که شایسته است به جهانیان معرفی کنند.
او در پایان گفت: برنامه زمانی سفر این گروه بدین صورت است که تا روز جمعه در تهران حضور دارند و سپس به شهرهای کاشان، اصفهان، شیراز و ... برنامه ریزی سفر آن ها انجام شده است و امیدواریم با تولید محتواهایی که انجام میدهند بتوانیم ظرفیتهای ایران را به نحو احسن معرفی کنیم.
انتهای پیام/